6 mýtů o hubnutí

1) Přestanu jíst – lidově nebudu žrát. Určitě se dá zhubnout když omezíš jídlo. Jenže většinou to dopadá tak, že zhubneš svaly. Pak začneš normálně jíst a máš váhu zpátky. Pro zdravé hubnutí je potřeba jíst dostatek živin. To znamená dostatek bílkovin, sacharidů, tuků a vlákniny. Tohle všechno ve správném poměru.

2) Stačí si počítat příjem kalorií když chci zhubnout. Určitě je dobré počítat příjem kalorií. Ale zase potřebuješ mít dostatek živin. Můžeš sníst odpovídající příjem kalorií pro hubnutí, ale nebudeš jíst dostatek živin. Většinou to je tak, že sníš nedostatek bílkovin a nadbytek sacharidů a tuků. Proto nestačí počítat jen příjem kalorií.

3) Nadváhu máme v rodině – nikdy nezhubnu. Jo všichni mají nadváhu v rodině. Jestli ale netrpíš nemocí, která ti brání v hubnutí, tak je to jen další výmluva.

4) Budu jíst jen do 17 hodiny odpoledne. Super pokud chodíš spát v 7 večer. Obecně se doporučuje jíst poslední jídlo 2 až 3 hodiny před spaním. Zase je to individuální. Každému člověku vyhovuje něco jiného.

5) Velký úbytek váhy se nedá trvale udržet. Podle mě velký úbytek váhy jde udržet a docela dobře podle programu Bodykey. Mám na svých stránkách reference lidí, kteří si drží stabilní váhu více než rok. Zhubli průměrně 7 až 8 kg tuků. Svalovou hmotu si zachovali.

6) Dieta musí být utrpení. Určitě utrpení bude, když si z toho utrpení uděláš, dodržuješ dietu 3 měsíce, pak toho necháš a vrátíš se k normálnímu stravování. Dochází k jo jo efektu. Dietu nebo hubnutí si musíš nastavit tak, ať je to pro tebe příjemné a změníš svůj životní styl. Prostě to jinak nejde, bez pohybu a bez kvalitní stravy se zhubnout nedá.

Všechno jde vyřešit programem Bodykey hubnutí podle DNA. Teď se slevou 10 % do konce ledna 2017, nebo do vyprodání zásob. Můžete si jej koupit tady.

 

 

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.